Tugasan Kedua Cabaran Miliki iPhone 5s Impian Setiap Blogger

Tunggu punya tunggu akhirnya tibalah masanya untuk melakukan Tugasan Kedua Cabaran Miliki iPhone 5s Impian Setiap Blogger yang bermula pada hari ni 15 September 2014 sehingga 15 October 2014 anjuran dari denaihati.com. 

Bagi rakan-rakan yang tak ketinggalan menyertai cabaran pertama contest iPhone 5s gadget impian setiap blogger, sudahkah korang semak blog korang samada tersenarai atau tidak untuk ke peringkat seterusnya? Kalau belum.. cepat2lah semak yea.. klik dekat link yang ada dibawah sekali tu ye.. Bagi yang telah berjaya ke peringkat seterusnya iaitu seramai 140 orang blogger layak untuk cabaran kedua ni... teman ucapkan Tahniah yeaa! Hee.. teman No.84 tauu..
Bagi teman cabaran kedua ni agak senang tetapi memerlukan pengorbanan dari segi masa.. syarat paling penting.. line internet kena laju.. kalau tak.. memang tak tersenarai diantara 70 yang bakal dipilih untuk ke peringkat seterusnya.. hu3.. Apa-apa pun teman akan terus berusaha untuk memenangi iphone 5s tu.. Semoga rezeki berpihak kepada teman.. Aamiinn.. 

KLIK
|
|
v

1 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama